.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آب گرفتگی شدید در قائمشهر

در پی باران شدید چند ساعته در قائمشهر تمام معابر و خیابانهای دومین شهر پر تراکم کشور دچار آب گرفتگی شدید شد.

به گزارش مهر ، باران شدیدی از صبح روز سه شنبه در قائمشهر آغاز و در همان دقایق اول معابر و خیابانهای اصلی شهر مملو از آب شد.

عدم رعایت اصول کانال کشی در معابر و خیابانها و بی توجهی شهرداری به توسعه زیرساختهای رفاهی عمرانی شهری و همچنین ریختن زباله در جوی های آب از سوی برخی کسبه و تاخیر در جمع آوری از سوی شهرداری از دلایل این آب گرفتگی شدید است.

شهرهای شمالی کشور در طول سال و به ویژه در انتهای نیمه اول سال و در شش ماهه دوم سال شاهد بارندگی های شدید و حتی چند روزه است و این گونه آب گرفتگیها در سالهای گذشته نیز تکرار شده است.

مسئولان شهری به ویژه شهرهای پر تراکم و کوچکی نظیر قائم شهر باید از تجربه های سالهای گذشته در بهبود وضعیت هدایت آبهای سطحی استفاده لازم را می کردند تا امروز شاهد چنین آب گرفتگی شدید و مختل شدن کسب و کار مردم نباشیم.

بنابر این گزارش اکثر نقاط کمربندی شمالی و خیابانها و کوچه های فرعی منتهی به آن دچار آب گرفتگی شده اند که می توان حتی از واژه سیل نیز استفاده کرد زیرا علاوه بر اختلال کسب و کار شهروندان، عبور و مرور افراد نیز دچار مشکل شده و ترافیک شدیدی به وجود آمده است.

تنها زیر گذر کمربندی شمالی که دوطرف کمربندی را به یکدیگر متصل می کند تا سقف دچار آب گرفتگی و به یک دریاچه تبدیل شده است.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای بازگشایی مدارس در روزهای آینده و آغاز فصل پاییز شاهد بارندگیهای شدید تر از این نیز خواهیم بود و نیاز است مسئولان شهری قائمشهر در بر طرف کردن این معضل و توجه به رفاه حال مردم و بویژه دانش آموزان چاره اندیشی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.